Les indústries culturals gaudeixen de més capacitat pressupostària que els col·lectius de cultura popular. Això significa que poden invertir més diners en publicitat en els mitjans de comunicació, i en conseqüència, reben més atenció mediàtica per part de les principals capçaleres.
En aquest context advers per a la difusió de les expressives, tampoc falten els comunicadors i mitjans que han fet una aposta decidida per a la divulgació del folklore català. Probablement no són els suficients, però precisament per aquest fet és just reconèixer amb més èmfasi la dedicació dels divulgadors -tant professionals com amateurs-- que lluiten perquè la cultura popular catalana tingui un espai consoldiat en l'esfera comunicativa. El Premi bonÀrea la Comunicació de l'Associacionisme Cultural Català és un reconeixement a tots ells.
Atenció: com la majoria de webs, utilitzem cookies (galetes), tant pròpies com de tercers, per a recopilar informació estadística de la vostra navegació i oferir-vos un servei personalitzat. Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús. Més informació
En aquest context advers per a la difusió de les expressives, tampoc falten els comunicadors i mitjans que han fet una aposta decidida per a la divulgació del folklore català. Probablement no són els suficients, però precisament per aquest fet és just reconèixer amb més èmfasi la dedicació dels divulgadors -tant professionals com amateurs-- que lluiten perquè la cultura popular catalana tingui un espai consoldiat en l'esfera comunicativa. El Premi bonÀrea la Comunicació de l'Associacionisme Cultural Català és un reconeixement a tots ells.